این روزا همه هوش و حواس منی....

چقدر عجیبه که بعد از مدتها بنویسی اونم با یه کیبورد فارسی انلاین.بله بلهما رسیدیم به خاک استرالیا و عجب ماهی بود یکماه گذشته . یه خرده قبل ترش. بلیط دقیقه نودی جور شد دقیقا دقیقه نودی. دو روز قبل از پرواز که میشد ۲۳ فوریه. رسیدیم و دو هفته تو قرنطینه بودیم که خودش ماجرایی از یه زندان خوش بر و روه. یه هتل که نه میتونی از اتاقش بیرون بری و نه پنجره باز کنی. غذای خوب با دسر میگیری ولی انقد بی فعالیتی که دلت نمیخواد بخوریش.قرنطینه که تموم شد وسایلمون و بردیم خونه دوستامون تو بریزبن و رفتیم سیدنی برای مصاحبه ویزای امریکا برای پسداک من. چقدرررررر عجیب بود دیدن مردم بدون ماسک و زندگی بدون کووید. مصاحبه رو انجام دادیم و افتادیم تو پروسه طولانی کلیرنس. پروسه بدون تاریخ! بین دو تا شش ماه! تقریبا سه هفته ازش گذشته و خبری نیس. اگر بخواد خیلی ادامه پیدا کنه با همه علاقه مندیم به پروژه بیخیالش میشم. هرچند همین الانم دارم برای کارای دیگه تو بریزبن اپلای میکنم. یکسال بدون درآمد زندگی کردن داره ذخایر و به تهش میرسونه و نمیشه فانتزی طور صبر کرد.سال نو خیلی خوب بود با مهدی و نازلی. برنامه ایرانسا تو یه کروز کوچولو و در کنار اپرا هاوس گذشت. بلیط این برنامه رو نازلی برامون خریده بود یه کادو برای اقامتمون و کلا یه بهونه برای بهتر شدن حالمون. چقدر دوست خوب میتونه حال زندگی ادم و خوب کنه. کاش بریزبن بودن یا ما میتونسیتم سیدنی باشیم.من از سیدنی مستقیم اومدم تانزویل تا یه سری متریال آزمایشگاهی آماده کنم برای بردن به امریکا اگر ویزا جور بشه و رامین رفت بریزبن به دنبال خونه. یه نیمه خونه موقت پیدا کرده که صاحبش یه خانم مسنه که طبقه پایین زندگی میکنه و یه جاهایی از خونه مشترکه. دیروز وسایل و برد اونجا. ب این روزا همه هوش و حواس منی.......ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : kho0namo0n بازدید : 16 تاريخ : يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 1:35

من باز اومدم گزارش بازی! این اولین باریه که لبتاب دارم! اگه مینی لبتابی که فقط باهاش میتونستم آفیس کار کنم و حساب نکنم.  اما الان که دارمش یه خوبش و دارم! بالاخره رفتم سراغ مک. یه جابحایی خیلی نرم و راحت برای من بود ک تقریببا اکثر وسایلم اپله. هرچند قضیه اصلا فانتزی بازی نیس. برای کدن این روزا همه هوش و حواس منی.......ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : kho0namo0n بازدید : 43 تاريخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:18

اومدیم شیراز. با هم. رامین اومد دزفول دو هفته ای موندیم و بعد از یه سفر سه چهار روزه به آبادان و اهواز اومدیم شیراز. خبری از بازگشایی راه ها و بازگشت نیست. مهمون همین روزمزگی ها هستیم تا زمان نا معلوم... ... یه دفتر پیدا کردیم از سال 85، سالی که نام این روزا همه هوش و حواس منی.......ادامه مطلب
ما را در سایت این روزا همه هوش و حواس منی.... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kho0namo0n بازدید : 60 تاريخ : چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 16:01

این روزا عجیبن، برای همه مون. برای تمام مردم زمین.  یه روزایی از فرط ناامیدی و بی حوصلگی میخوای سرتُ بذاری روی زمین پاهاتُ تا منتها علیه دنیا دراز کنی، چشماتُ ببندی و دیگه باز نکنی. یه روزایی مشعل امیدواری به دست به همه مردم دنیا لبخندِ اینم میگذره، این روزا همه هوش و حواس منی.......ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : kho0namo0n بازدید : 67 تاريخ : چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 16:01

حتما تا به حال براتون پیش اومده تو اوج برنامه ریزی هاتون دنیا براتون برنامه بریزه. اونی بشه که قرار بوده بشه و شما ازش بی خبر بودین. یا به قولی خدا خودش ببرتتون به سمتی که میخواد... ما همچنان منتظر باز شدن مسیرها و بهتر شدن شرایط و برگشتمون هستیم ول این روزا همه هوش و حواس منی.......ادامه مطلب
ما را در سایت این روزا همه هوش و حواس منی.... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kho0namo0n بازدید : 74 تاريخ : چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 16:01

در ادامه بحث میکشد هرجا که خاطر خواه اوست یه پیشنهاد کاری گرفتم اما نه در استرالیا! بلکه اونطرف اقیانوس آرام، فلوریدای آمریکا. اولش با شوخی و مسخره برگزار نمودم اما کم کم جدی شد. پنج شنبه یه جلسه تصویری داریم تا بتونیم از ایمیل بازی خلاص بشیم و درمو این روزا همه هوش و حواس منی.......ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : kho0namo0n بازدید : 51 تاريخ : چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 16:01

آخرین باری که نوشتم 16 آذر بوده. منتظر بودیم محسن از لهستان بیاد و الهام از بم بهمون ملحق بشه. چه دیماه لذت بخشی بود. انگار از عمر حساب نمیشه. بلیط خریده بودیم برای 13 بهمن گذشت و گذشت بهمن شد و بلیط کنسل شد. منتظر جایگزینیم و هر روز زنگ میزنیم دفتر این روزا همه هوش و حواس منی.......ادامه مطلب
ما را در سایت این روزا همه هوش و حواس منی.... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kho0namo0n بازدید : 61 تاريخ : چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 16:01

تست کرونای رعنا مثبت شده. هیچ علامتی نداره. منم تو حلقش بودم این دو سه روز و تست دادم. هنوز جوابش نیومده. سرولوژیش هم تایید میکنه الان به شکل اکتیو ناقله همه ماسک زدیم و منتظریم ببینیم علامتی پیدا می این روزا همه هوش و حواس منی.......ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : kho0namo0n بازدید : 73 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 15:20

اقامت دائم استرالیامون امروز اومد. چه سال عجیبیه 2020 موندنمون ایران باغ خریدن موقعیت پسداک دوس داشتنی و حالا اقامت ................................................... مصاحبه پسداکم انجام شد و پنج شن این روزا همه هوش و حواس منی.......ادامه مطلب
ما را در سایت این روزا همه هوش و حواس منی.... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kho0namo0n بازدید : 52 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 15:20

بالاخره بعد از گذر از دومینوی تستهای مثبت خانواده و گذر از قرنطیته های خونگی من و رامین سوار ماشین شدیم و یکراست از شیراز روندیم به سمت دزفول تا بعد از 5 ماه مامان و بابا رو ببینم. هرچند رامین برمیگر این روزا همه هوش و حواس منی.......ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : kho0namo0n بازدید : 66 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 15:20